Сервісна підтримка

Xerox втілює в своїх продуктах найбільш передові технологічні рішення, в той же час роблячи роботу з ними простою і зручною.

Ми прагнемо найкращим чином задовольнити потреби замовника - і при розробці обладнання, і в період його експлуатації. Завдяки великому досвіду створення рішень для документообігу ми дуже добре розуміємо важливість сервісної підтримки для збереження високих експлуатаційних характеристик і підтримки надійності обладнання.

Гарантійне і сервісне обслуговування надається замовникам Xerox через мережу авторизованих партнерів Xerox з сервісу.

Як перевірити сертифікат про навчання сервісного інженера

Сучасне обладнання вимагає кваліфікованого обслуговування.

Щоб отримати допуск до обслуговування тієї чи іншої моделі і доступ до підтримки виробника, фахівці наших Партнерів набувають необхідні компетенції на технічних і аналітичних тренінгах в Навчальному центрі Xerox. Успішне проходження тренінгу підтверджує сертифікат встановленого зразка, а актуальність отриманих знань потім забезпечується регулярною участю в технічних семінарах Xerox.

Ознайомтеся з прикладами сертифікатів сервісних інженерів і дізнайтеся, як перевірити справжність і дійсність сертифіката.

Детальніше

Знайти найближчого Авторизованого Сервісного Партнера Xerox

З початку 1990-х ми активно інвестуємо в розвиток сервісної мережі Xerox в Росії, в професійну підготовку інженерного і управлінського персоналу, ресурси технічної підтримки, сучасні технології і методики обслуговування.

Розвинена інфраструктура Авторизованих Сервісних Партнерів Xerox і понад 2000 фахівців, навчених і сертифікованих Xerox, забезпечують підтримку замовників відповідно до високих стандартів Xerox.

Детальніше

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео