Порядок надання гарантії на обладнання для малого і середнього офісу і персональні продукти

Компанія Xerox надає на обладнання стандартну гарантію, яка покриває виробничі дефекти, терміном на 12 місяців з дати продажу нового (що не було у використанні) обладнання першому кінцевому замовнику. Гарантія Xerox поширюється на обладнання, ввезене на територію України особами та організаціями, прямо уповноваженими Xerox, в інших випадках на ввезенне обладнання в Україну гарантійні зобов'язання несе продавець обладнання.

Гарантія передбачає ремонт обладнання авторизованою сервісною організацією за рахунок Xerox при наявності несправностей, що виникли з вини виробника (гарантійний ремонт). Гарантія покриває частини і матеріали, необхідні для відновлення працездатності обладнання, а також трудовитрати з ремонту в разі виявлення виробничого дефекту і за умови використання обладнання відповідно до рекомендацій Xerox і відповідності його іншим умовам гарантії Xerox.

Xerox не надає гарантію на термін служби витратних матеріалів, а також ресурсних частин і елементів, тому що він у визначальній мірі залежить від умов експлуатації обладнання, від характеристик використовуваного замовником паперу і від параметрів відбитків, що виготовляються. Під витратними матеріалами розуміються чорнило, картриджі з чорнилом, тонер, тонер-картриджі, носій, фоторецептори, копі- і принт-картриджі, ф'юзерне масло, друкуючі головки струменевих принтерів, збірники відпрацьованого тонера і супутні товарні позиції, які Xerox продає для обладнання. Під ресурсними частинами і елементами розуміються будь-які частини і елементи, термін служби яких залежить від обсягу друку/копіювання і які відповідно до технічної документації виробника обладнання підлягають обов'язковій заміні після виготовлення певної кількості копій/відбитків (наприклад, вироби з гуми, нагрівальні і притискні вали, ролики, ножі очищення, ремені, фільтри і т.д.).

Додаткові умови:

  • Від замовника може знадобитися надати підтвердження покупки.
  • Гарантія не покриває можливого збитку від втрати прибутку, втрати даних і інших прямих або непрямих втрат, пов'язаних з несправністю обладнання.
  • Авторизована сервісна організація має право стягувати з замовника плату за запчастини і матеріали і за обслуговування, якщо робота виконується не в зв'язку з виробничим дефектом.
  • Всі замінені по гарантії деталі належать Xerox і після їх заміни вилучаються авторизованої сервісної організацією

Гарантія не поширюється на такі випадки:

  • Неналежної експлуатації обладнанням та неправильного його використання, в т.ч. несанкціонована модифікація програмного забезпечення.
  • Втручання осіб, які не уповноважені Xerox проводити технічне обслуговування і ремонт обладнання.
  • Пошкодження в результаті особливих обставин, таких як вибухи, воєнні дії або заворушення.
  • Падіння обладнання та/або удари по ньому.
  • Підключення устаткування до невідповідних систем електропостачання, кидки або падіння напруги в електричній системі, підключення обладнання без окремої лінії заземлення, електричні несправності на об'єкті клієнта. Пошкодження від неправильно працюючих регуляторів напруги або ДБЖ.
  • Робота обладнання з перевищенням рекомендованого для нього обсягу навантаження.
  • Використання в якості опори для встановлення іншого обладнання або предметів.
  • Оновлення та налаштування драйвера принтера.
  • Налаштування програмного забезпечення в мережевому середовищі замовника.
  • Користувальницькі дії, опис яких наведено в Керівництвах та Інструкціях, що поставляються разом з обладнанням (наприклад, заміна витратних матеріалів, користувальницькі налаштування режимів роботи, усунення застрягання паперу, тощо).
  • Періодичне очищення, регулювання та налаштування обладнання і його вузлів (профілактичні роботи, калібрування кольорів), заміна ресурсних деталей.
  • Проблеми, що виникли внаслідок використання деталей і витратних матеріалів сторонніх виробників (вироблених не під маркою Xerox).
  • Несправності, отримані в процесі транспортування.
  • Придбання обладнання через канали, що не уповноважені компанією Xerox для даного регіону.
  • Видалення або зміна логотипів, або наклейок з серійним номером.
  • Пошкодження, відмови і несправності в результаті невиконання періодичного обслуговування, а також в результаті неналежного обслуговування, неналежного поводження з обладнанням або неправильного його використання, неналежного встановлення і в цілому з причин недбалості, некомпетентності власника, співробітників або інших осіб, які отримали доступ до обладнання.
  • Пошкодження або несправності в результаті природних катаклізмів, таких як пожежі, повені, гроза, коливання напруги і в цілому через випадкові події, неконтрольовані виробником.
  • Пошкодження або несправності в результаті взаємодії з продуктами інших брендів, внаслідок несправностей електричної мережі, проблем з мережею у клієнта або внаслідок дій абонентських організацій та осіб, що не уповноважені компанією Xerox.
  • Розпакування, запуск в експлуатацію, експлуатація обладнання або виконання інших операцій без врахування рекомендацій компанії Xerox, з порушенням інструкцій, що містяться в керівництві користувача або іншій документації, яка надається разом з обладнанням.
  • Експлуатація обладнання в середовищі або умовах, що не відповідають технічним вимогам і рекомендаціям виробника.
  • Підключення устаткування до сторонніх пристроїв або систем, що є несумісними зі стандартами портами або інтерфейсами обладнання Xerox.
  • Несправності, викликані комахами, гризунами та іншими тваринами.
  • Закінчення терміну дії гарантії.

Підтвердження покупки

В якості підтвердження гарантії на обладнання для малого і середнього офісу і персональні продукти Xerox можуть бути прийняті будь-які із зазначених нижче документів:

1. Гарантійний талон Xerox. Гарантійний талон входить в комплект поставки обладнання. Гарантійний талон заповнюється представником торгової організації і передається Покупцеві після успішної перевірки працездатності, зовнішнього вигляду і комплектності устаткування.

У гарантійному талоні повинні бути:

  • заповнені ВСІ передбачені поля;
  • бути присутнім підпис покупця, що підтверджує ознайомлення та згоду покупця з умовами гарантії на Обладнання, а також факт отримання покупцем обладнання в робочому стані, без пошкоджень і в повній комплектності.

Талон обов'язково повинен бути підписаний представником торгової організації і завірений її печаткою.

2. Гарантійний талон торгової організації. Організація-продавець має право видати покупцеві гарантійний талон власного зразка, який заповнюється представником торгової організації і передається покупцеві після успішної перевірки працездатності, зовнішнього вигляду і комплектності устаткування.

При цьому в гарантійному талоні обов'язково повинні бути присутніми:

  • модель і серійний номер обладнання;
  • дата продажу обладнання;
  • найменування торгової організації
  • підпис покупця, що підтверджує ознайомлення та згоду покупця з умовами гарантії на обладнання, а також отримання покупцем обладнання в робочому стані, без пошкоджень і в повному комплекті.

Талон обов'язково повинен бути підписаний представником торгової організації і завірений її печаткою.

Xerox надає гарантію через мережу авторизованих сервісних організацій на своїх стандартних умовах наведених у гарантійному талоні Xerox і на цьому сайті.

Якщо в гарантійному талоні торгова організація заявляє інші умови гарантії, що доповнюють і розширюють умови стандартної гарантії Xerox, то це не накладає на Xerox ніяких зобов'язань щодо виконання таких додаткових умов.

3. Рахунок-фактура або фіскальний касовий чек, виданий організацією-продавцем. При цьому в документі продавцем повинні бути вказані дата продажу устаткування, модель і серійний номер обладнання.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео