Ваша вигода

Передаючи в управління Xerox обробку клієнтських заяв, анкет і договорів, ви вивільняєте значні ресурси, які можуть бути задіяні для розвитку вашого основного бізнесу. При цьому ви вирішуєте відразу кілька важливих завдань:

Підвищення лояльності клієнтів

В результаті прискорення обробки дані з заяв, анкет, форм та інших клієнтських документів швидше виявляються в інформаційній системі. А значить, швидше починаються бізнес-процеси, пов'язані з обслуговуванням клієнта. Ми також пропонуємо оптимальний дизайн стандартних форм документів, щоб зробити їх заповнення швидшим, зрозумілим і зручним. Швидкість і зручність обслуговування - запорука лояльності клієнта.

Прискорення і оптимізація комунікацій з клієнтом

Ми проводимо інтелектуальну звірку і корекцію витягнутих даних, щоб забезпечити їх несуперечливість c вже існуючими в CRM даними про клієнтів. Це дозволяє значно рідше зв'язуватися з клієнтом для уточнення інформації, і обидві сторони втрачають менше часу. Це також дозволяє забезпечити якість і актуальність даних про клієнта і швидше приймати рішення.

Швидка реакція на зміни ринку і законодавства

Централізований характер сервісу дозволяє оперативно змінювати процеси комунікації з клієнтами. Високий професіоналізм аналітиків, консультантів і менеджерів Xerox гарантує, що аналіз змін середовища, вироблення рекомендацій та реалізація змін будуть проведені максимально швидко і відповідно до договору.

Капітальні вкладення переносяться в основний бізнес

Скориставшись послугою з обробки клієнтських документів, ви зможете скоротити інвестиції в створення і розвиток супутньої інфраструктури, заощадити офісні площі, необхідні для архіву клієнтських документів, і направити вивільнені кошти на виконання пріоритетних завдань.

Плановий характер і прозорість операційних витрат

Ви можете заздалегідь оцінити витрати і враховувати їх при плануванні. Адже вартість обробки однієї сторінки заздалегідь прописана в договорі з компанією Xerox. Загальна кількість документів можна оцінити, виходячи з цільових значень ваших маркетингових програм і сезонних трендів. А завдяки оплаті за фактом наданих послуг, ви оптимізуєте рух грошових коштів.

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео