Вимірний результат

Прискорення процесу обробки на 40%

Використовуючи технології автоматизованої обробки документів, ми скорочуємо час, за яке дані виявляються в ваших інформаційних системах. У тих випадках, коли потрібно кваліфікований аналіз ситуації, система надає аналітику всю відповідну по контексту інформацію (наприклад, контракти і попередні заявки) в зручному і простому інтерфейсі. Завдяки нашому сервісу обробки клієнтських заяв, французької кредитної організації вдалося на 40% прискорити обробку клієнтських заяв.

Зниження витрат на 20%

Передаючи обробку документів професіоналам, ви можете більше не роздувати штат, підтримуючи ресурсний резерв, і не вкладати гроші в обладнання і навчання. Завдяки підвищенню якості і швидкості обробки даних знижується кількість конфліктних ситуацій з клієнтами, а значить і витрати на їх дозвіл. Наприклад, французька кредитна організація знизила витрати на 20% за допомогою нашої послуги з обробки клієнтських заяв.

Підвищення якості даних в п'ять і більше разів

Завдяки використанню сучасних технологій вилучення даних і ефективним процесам подальшої звірки та коригування ми підтримуємо високу якість інформації, що передається в ERP- і CRM-системи наших замовників. Це цінне як для оперативної фінансової діяльності організації, так і для довгострокового планування. Наприклад, міжнародна інвестиційна компанія, завдяки нашій послузі з обробки клієнтських заяв і договорів, знизила кількість помилкових даних з двозначних значень до 2-0,5% і отримує економію до $ 500 000 на рік.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео