Аутсорсинг обробки клієнтських заяв і договорів

Докладніше

Взаємодія з клієнтом супроводжується великою кількістю паперових документів, таких як заяви, анкети, договори і копії. Чим швидше дані, зазначені клієнтом в таких документах, виявляться в інформаційній системі (CRM, ERP), тим швидше стартує бізнес-процес обслуговування. При цьому відсутність помилок при введенні напряму впливає на якість послуги.

Скоротити витрати на обробку клієнтських документів, прискорити її і підвищити достовірність даних цілком можливо. Ми пропонуємо нашим клієнтам комплекс послуг, які можна використовувати як вибірково, так і єдиним пакетом:

  • приймання поштової кореспонденції, штрихкодування, сортування і підготовка до сканування; - сканування і розкладка оригіналів за одиницями зберігання;
  • розпізнавання, витяг значимих даних (клієнт, номер контракту, вид послуги, і т.д)
  • верифікація та коригування (для відповідності даних, що вже зберігаються в CRM і нормам бізнес-процесів);
  • формування пакету документів, що вимагають ручної звірки, і пов'язаних з ними контрактів;
  • автоматична конверсія і вивантаження в CRM-систему;
  • остаточне атрибутування і збереження оброблених документів в електронному або паперовому архіві.

Ресурси

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео