Ваша вигода

Наші послуги дозволять вашій організації вибудувати налагоджений процес роботи з вхідною та вихідною кореспонденцією і забезпечать наступні вигоди:

Оперативність доставки кореспонденції всередині компанії

Незалежно від обсягу навантаження, включаючи пікові періоди, обробка і доставка документів завжди відбуваються відповідно до контрактних зобов'язань, а не можливостями наявного штату співробітників.

Оперативне прийняття управлінських рішень

Завдяки швидкій доставці кореспонденції всередині компанії, інформація, необхідна для прийняття ефективних рішень, приходить до адресатів без затримок.

Зниження операційних ризиків і підвищення виконавської дисципліни

Завдяки постійному контролю переміщення документів значно знижується ризик їх втрати і витоку конфіденційної інформації. Тепер в будь-який момент можна з'ясувати, де і у кого знаходиться кореспонденція і хто відповідає за виконання. А документи, втрачені одержувачем, можна відновити з електронного архіву.

Оптимізація штату співробітників

Передача на аутсорсинг процесу з нерівномірним навантаженням дозволяє оптимізувати штатну структуру. Тепер професійні фахівці адміністративної служби зможуть сконцентруватися на вирішенні складних завдань. Знижується навантаження на кадрову службу, зменшуються витрати на навчання.

Єдина точка входу з усіх питань, пов'язаних з вхідною та вихідною кореспонденцією

В рамках послуги відповідальність за маршрутизацію кореспонденції всередині компанії, відправку і приймання через поштові служби зосереджена в одних руках. Персональний менеджер несе відповідальність за все відправлення і вирішує всі питання, пов'язані з кореспонденцією і наданням послуги в рамках контракту.

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео