Наші можливості

Досвід і експертиза

Ми проаналізуємо ваш документообіг і підготуємо для вас стратегію переходу до нового формату обробки кореспонденції, розробивши всі необхідні процедури, шаблони і регламенти та провівши навчання співробітників. Ми знаємо, що значить обробляти дійсно великі обсяги документів. У нас є такий досвід. Ми знаємо, які вимоги висувають законодавство і бізнес. У нас є така експертиза.

Інфраструктура і технології

Скористайтеся нашим досвідом. Ви зможете відправляти документи звичайною поштою і отримувати паперові документи від контрагентів так само легко і швидко, як і через звичну поштову програму. Ми спроектуємо масштабоване апаратно-програмне рішення, яке буде відповідати галузевим стандартам, враховувати особливості вашої організації і інтегруватися в її ІТ-інфраструктуру.

Система відстеження вхідної та вихідної кореспонденції, доступна співробітникам вашої компанії, підкаже, де зараз знаходяться відправлення. Електронний архів, реалізований на базі Xerox DocuShare (або іншої платформи для зберігання документів), надасть швидкий доступ до поточної і архівної кореспонденції

Персонал

Кваліфіковані оператори Xerox, які пройшли все необхідне навчання та стажування, візьмуть на себе рутинну роботу з сортування, приймання, відправлення і доставки кореспонденції всередині організації. Ми надамо виділеного менеджера, який забезпечить взаємодію в рамках контракту і буде оперативно реагувати на мінливі вимоги.

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео