Корпоративні новини
02.10.2020

Дослідження Xerox про майбутнє роботи: 82% співробітників можуть повернутися в офіси через 12-18 місяців

18 червня 2020 р. - Топ-менеджери очікують, що через 12-18 місяців в середньому 82% співробітників в їхніх компаніях знову працюватимуть в офісах, як показало глобальне дослідження бізнесу, проведене за замовленням Xerox. Готуючись до повернення персоналу, організації інвестують в нові ресурси для підтримки гібридної зайнятості - віддаленої і офісної. У відповідь на виклики пандемії компанії планують на 56% збільшити бюджети на впровадження високих технологій і прискорити цифрову трансформацію на 34%.

Опитування про майбутнє роботи провела на замовлення Xerox незалежна дослідницька компанія Vanson Bourne. Вона зібрала думки 600 респондентів, які приймають рішення в області ІТ, включаючи керівників вищої ланки з США, Канади, Великобританії, Німеччини та Франції. Всі учасники опитування працюють в компаніях зі штатом не менше 500 чоловік. Респонденти розповіли, що зіткнулися з серйозними викликами при раптовому переході на віддалену роботу: 72% опитаних повідомили, що не були повністю готові до цього з технічної точки зору. Поряд з технологіями (29%) головними проблемними зонами під час вимушеної роботи з дому були порушення комунікації між командами і між окремими співробітниками (26%), а також збереження концентрації (25%).

«Немає ніяких сумнівів в тому, що пандемія COVID-19 змінила підходи до роботи. І все ж дослідження показало: з часом багато компаній планують повернути більшість співробітників назад в офісне середовище. Це може бути пов'язано з різними чинниками, в тому числі з особливостями комунікації, швидкістю прийняття рішень і розвитком талановитих фахівців, - зазначив Стів Бандровжак, президент і операційний директор Xerox. - У той же час раптове припинення роботи і гібридна схема зайнятості, що зберігається, виявили технічні прогалини, які вимагають додаткових інвестицій в найближчі місяці».

Ключові результати дослідження та висновки Xerox:

1. Компанії планують повернути більшість співробітників в офіси, але збережуть розширені політики віддаленої роботи.
До обов'язкового переходу на роботу з дому 33% респондентів відзначали, що їх найбільше турбує безпека мереж і даних при взаємодії з віддаленими співробітниками. 24% були стурбовані продуктивністю персоналу, а 16% - технічною інфраструктурою. Ці побоювання в поєднанні з переконаністю 95% респондентів в тому, що особисте спілкування важливе для розвитку особистості і виявлення талантів, вказують на те, що широко поширена дистанційна робота не замінить традиційні підходи.

Однак тепер, коли компанії стали краще ставитися до віддаленої роботі, змінюються позиції і політики вищого керівництва і фахівців, які приймають рішення в області ІТ. Серед країн - учасниць опитування максимальне зростання довіри до дистанційної роботи можна очікувати в США (86%). Далі йдуть Великобританія (80%), Німеччина (80%), Канада (77%) і Франція (75%). Крім того, 58% респондентів планують в наступному році змінити політику роботи з дому, відзначаючи потребу компаній в підтримці гібридної зайнятості.

Висновок Xerox: співробітники можуть не повернутися в офіси відразу і в колишній кількості, але в доступному для огляду майбутньому організаціям буде необхідна підтримка гібридної зайнятості.

2. Раптові приписи про роботу з дому швидко виявили технічні прогалини.
Швидкий перехід на віддалену роботу викликав труднощі у більшості компаній. Тільки 28% відзначили, що були повністю до цього готові, а 29% визнали технології своєю головною вразливістю. Серед країн - учасниць опитування Франція була найменш підготовлена до раптового переходу на дистанційну роботу, а США були готові до нього найкраще за інших. Якщо говорити про технології, респонденти назвали своїми головними проблемами віддалену ІТ-підтримку (35%), недосконалість засобів управління робочими процесами (27%), брак інструментів комунікації і спільної роботи (22%), а також хмарних рішень (10%). 85% керівників випустили з уваги доступність і простоту використання офісних принтерів. Найбільше цього не вистачає респондентам з США (93%), за якими йдуть Німеччина (92%) і Франція (91%).

Висновок Xerox: щоб в майбутньому пом'якшити наслідки дестабілізуючих факторів, таких як швидкий перехід на віддалену роботу при пандемії COVID-19, компанії будуть прагнути інвестувати в нові технології і досліджувати додаткові можливості існуючих інструментів, прискорюючи процеси цифрової трансформації.

3. Пріоритети при закупівлі технічних рішень зміщуються в сторону поліпшеної підтримки співробітників.
В результаті технічних прогалин, виявлених при впровадженні переважно віддаленої роботи, 70% ІТ-керівників по всьому світу переглядають витрати своїх бюджетів. Компанії нарощують інвестиції в технічні ресурси для дистанційної роботи (55%) або в гібрид віддалених і офісних ресурсів (40%). Інші інвестиційні пріоритети бізнесу в період пандемії - хмарні рішення (65%), програмне забезпечення для віддаленої ІТ-підтримки (63%) і спільної роботи (52%).

Офісна техніка, така як ноутбуки і принтери, стала ще одним важливим предметом занепокоєння, особливо для французьких компаній. 22% респондентів з них назвали обладнання найважливішою зі своїх потреб в області технологій, продуктивності і загального досвіду роботи.

Висновок Xerox: пандемія COVID-19 прискорює реалізацію планів цифрової трансформації. Компанії приділяють підвищену увагу задоволенню потреб співробітників як в обладнанні, так і в програмному забезпеченні.

Додаткову інформацію можна отримати за посиланням: www.Xerox.com/MakeNowWork.

Методологія
Незалежна дослідницька компанія Vanson Bourne в травні 2020 року опитала 600 респондентів з США, Канади, Великобританії, Німеччини та Франції. У їх число увійшли фахівці, які приймають рішення в області ІТ (включаючи керівників вищої ланки). Учасники дослідження працюють в організаціях зі штатом не менше 500 чоловік. Респонденти представляють широке коло сегментів, включаючи ділові і професійні послуги, роздрібну торгівлю, охорону здоров'я, фінансові, туристичні та готельні послуги.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок
Xerox зайняв провідну позицію в звіті Quocirca про ринок MPS

Xerox продолжает впечатлять, занимая ведущую позицию надёжного и в то же время инновационного поставщика услуг…

Детальніше
Нова ЦДМ Xerox Versant 4100 Press: ще більше можливостей роботи з матеріалами

Новинка допоможе друкарням ефективно виконувати замовлення з довгими і короткими тиражами без простоїв і браку завдяки підтримці розширеного діапазону…

Детальніше

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео