Київ, 28 липня 2017 р. — Лабораторія Buyers Lab, що входить до складу компанії Keypoint Intelligence, присудила щорічні нагороди Summer Pick чотирьом принтерам і БФП Xerox, три з яких працюють на оновленій платформі Xerox® ConnectKey®. Друкарські пристрої отримали нагороди за широкі можливості підвищення продуктивності при вирішенні офісних завдань.
Нагород Summer Pick 2017 були удостоєні такі монохромні і кольорові принтери і БФП Xerox:
«Друкарські пристрої Xerox, відмічені нагородами Summer Pick 2017, розроблені, щоб підвищувати продуктивність офісної роботи, - коментує Марлен Орр, старший технік-випробувач лабораторії Buyers Lab компанії Keypoint Intelligence. - У компактних корпусах Xerox® VersaLink® B400, VersaLink® C400 і VersaLink® C405 представлена технологія Xerox® ConnectKey®, яка допомагає оптимізувати робочі процеси і розширювати функціонал пристроїв. БФП Xerox® WorkCentre® 6515 – доступне рішення з інтуїтивно зрозумілим дизайном, яке ідеально підходить для малих офісів. Цінність всіх чотирьох пристроїв зростає ще більше завдяки стабільній підтримці мобільних технологій, видатній якості друку і продуктивності, яка перевершує середню у сегменті».
Три пристрої, що перемогли на оновленій платформі Xerox® ConnectKey® входять в нове сімейство принтерів і БФП Xerox VersaLink, розроблених спеціально для малих і середніх робочих груп.
«Розуміючи, як влаштовані процеси роботи і обміну інформацією в світі, ми пишаємося цим визнанням того, як ми перетворюємо традиційні друкарські пристрої в розумні мережеві бізнес-асистенти», - коментує Трейсі Козіол, старший віце-президент підрозділу Workplace Solutions Business Group компанії Xerox.
Лабораторія Buyers Lab, що входить до складу компанії Keypoint Intelligence, присуджує нагороди Pick продуктам, які пройшли ретельне тестування і були визнані «кращими в своєму класі» за оцінками опитаних аналітиків і технічних фахівців. Лабораторія Buyers Lab вже більше 50 років є джерелом точних і об'єктивних аналітичних матеріалів щодо рішеннь для роботи з документами, результатів тестувань та конкурентних інструментів продажів.