Послуги
20.02.2021

Xerox допомагає Bowe Machine Company домагатися неймовірних успіхів

Продажі компанії, що виробляє ротори для автомобільних дробарок протягом 64 років, збільшилися на 10% завдяки оновленню ІТ-рішень

Якщо вам траплялося відео, на якому автомобіль перемелюють на придатний для повторного використання металобрухт, значить ви вже бачили обладнання, вироблене Bowe Machine Company. Компанію заснував Білл Боу (Bill Bowe) в 1956 році в місті Беттендорф, штат Айова. Сьогодні вона забезпечує поставками половину складів металобрухту Америки, а також виробляє деталі для таких компаній, як John Deere. Один з основних профілів Bowe Machine Company - створення роторів, здатних розібрати один автомобіль за 30 секунд, тобто близько тисячі за восьмигодинну зміну.

Прийшовши в 2014 році на позицію фінансового директора Bowe Machine Company, Джефф Хассел (Jeff Hassel) вже знав про її прекрасну репутацію виробника обладнання. Однак стан інформаційно-технологічного забезпечення компанії стривожив Хасселя. Система планування ресурсів підприємства працювала на серверах, дані яких з незрозумілих причин не піддавалися резервному копіюванню. «Вся наша інформація зберігалася на цих серверах: електронні повідомлення, креслення, система файлів. Ми були за крок від того, щоб втратити всі дані. А втративши їх, просто не змогли б працювати», - пояснює пан Хасселя.

У штаті був лише один ІТ-фахівець, і Bowe Machine Company звернулася за допомогою в компанію RK Dixon, яка входить до складу Xerox Business Solutions. «В ході дослідження ми виявили застарілу інфраструктуру та операційні системи, які представляли загрозу безпеці, - повідомляє Дон Годкє (Don Godke), старший менеджер з роботи з клієнтами Xerox IT Services. - Резервні копії повинні були зберігатися за межами робочого місця».

Команда Xerox швидко виявила і інші проблеми. Підприємство, на якому працює 80 осіб, розташовується в межах трьох міських кварталів недалеко від річки Міссісіпі, по іншу сторону Іллінойсу. Всюди знаходиться важке обладнання та техніка, але покриття Wi-Fi в цій зоні нерівномірне. У підсумку співробітники не могли отримати надійний доступ до інформації, зберігати електронні документи та креслення. Xerox модернізував сервери і інфраструктуру компанії, Wi-Fi став працювати надійно і швидко, а резервні копії найважливіших документів стали зберігатися в хмарі. «Ми в значній мірі покладаємося на нашу систему планування ресурсів підприємства, - говорить Хасселя. - І тепер керуємо компанією не з книжок бухобліку, а за допомогою мережі, чого не могли робити раніше через низьку якість підключення».

Нова мережа Bowe підвищила в тому числі і продуктивність співробітників. Раніше через ненадійний Wi-Fi персонал цеху вів облік робочого часу на паперових картках. Потім одному зі співробітників доводилося вручну переносити ці дані. Вирішивши проблеми з підключенням, компанія Bowe перейшла на електронний облік часу, а співробітник, якому раніше було доручено заповнювати години роботи, тепер може зосередитися на обслуговуванні клієнтів. Маючи штат з 80 чоловік, «важливо мати можливість залучити їх в роботу з продажів, що допоможе нам реалізувати більше продукції», - стверджує Хассел. За його підрахунками, поліпшена ІТ-інфраструктура сприяла збільшенню доходів компанії на 10%.

Bowe не тільки виробляє ротори, але і відновлює їх. Коли ротор повертається в цех, в першу чергу проводиться інженерна оцінка. За можливості застосовуються рішення, які можуть зробити ротор потужнішим. «З точки зору обміну результатами інженерних робіт всередині компанії і за її межами оновлені технології підвищують ефективність процесу, - розповідає Хассел. - ІТ-інфраструктура дає можливість в повній мірі використовувати встановлене програмне забезпечення (наприклад, для обміну даними)».

Здійснюючи щомісячну технічну підтримку, компанія Xerox знизила навантаження на єдиного ІТ-співробітника Bowe. «Xerox IT Services надала підтримку та оновлення для створення швидкої, надійної і стабільної мережі, - повідомляє Годкє. - Це дозволило штатному ІТ-директору Bowe приділяти більше часу співробітникам і допомагати їм з більшою ефективністю і задоволенням виконувати обов'язки, що, в свою чергу, позитивно позначилося на продуктивності».

Хоча компанії і не довелося закриватися через пандемію, надійна мережа дозволила співробітникам за необхідності працювати з дому. Завдяки допомозі Xerox сімейний бізнес, який колись починався з маленької орендованої крамниці і в підсумку зайняв три міські квартали, досягає неймовірних успіхів і не планує зупинятися на досягнутому.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок
Xerox зайняв провідну позицію в звіті Quocirca про ринок MPS

Xerox продолжает впечатлять, занимая ведущую позицию надёжного и в то же время инновационного поставщика услуг…

Детальніше
Бездротові принтери Xerox®

Wi-Fi-принтери або бездротові принтери можуть приєднуватися до локальної мережі без використання кабелю. Друк на такому пристрої може здійснюватися з…

Детальніше

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео