Корпоративні новини
Послуги
Офісне обладнання
27.01.2021

Xerox допомагає приватному офтальмологічному центру Somers, штат Нью-Йорк, заощадити кошти і підвищити ефективність друку

Взаємозв'язок між зором і друком, на перший погляд, досить проста: ми друкуємо текст, щоб його читати.

Але для приватного офтальмологічного центру Somers, розташованого в однойменному історичному передмісті округу Тоні Вестчестер, штат Нью-Йорк, звичайне використання принтерів перетворилося в дороге і малоприємне заняття. На щастя, компанія Xerox прийшла на допомогу, забезпечивши центр новим програмним забезпеченням і принтерами, які дозволили економити ресурси і зосереджуватися на вирішенні більш важливих завдань.

Як і багато інших малі підприємства країни (і, зокрема, постачальники медичних послуг), офтальмологічний центр Somers використовує лише невеликий набір принтерів - всього п'ять пристроїв - для виготовлення бланків для пацієнтів, медичних карт, офісних документів, інструкцій, рахунків-фактур та інших паперів, необхідних лікарям, адміністративному персоналу і відвідувачам.

Однак, наявні в клініці принтери, вироблені іншою компанією, стали для працівників справжнім розчаруванням.

За словами Брендана Дель Бьондо (Brendan Del Biondo), менеджера відділу керованих друкованих послуг підрозділу Xerox по роботі з бізнес-системами в Коннектикуті, що живе неподалік від центру, «для них робота з цими пристроями була справжньою бідою». У клініці Somers виникали перебої в роботі принтерів, відбувалося відключення пристроїв від бездротової мережі, виникали проблеми з драйверами. Співробітникам довелося замінити один пристрій після виходу його з ладу. Все це створювало додаткове навантаження на і без того нечисленний відділ інформаційних технологій та його главу Джозефа Маччіо (Joseph Macchia), системного адміністратора офтальмологічного центру Somers Eye.

Про все це Дель Бьондо дізнався після того, як одного разу в жовтні 2019 року разом з колегою зайшов в центр після зустрічі з клієнтом. Тоді він зрозумів, що компанія Xerox може допомогти їм у вирішенні існуючих проблем.

Результатом спонтанного візиту стало знайомство з Джозефом Маччіо, який і доручив компанії Xerox провести повну і всебічну оцінку друкованих пристроїв офтальмологічного центру Somers Eye, а також особливостей їх використання та вартості обслуговування.

Дель Бьондо разом з колегою вручну завантажували файли з принтерів для демонстрації особливостей їх використання. Співробітники Xerox, в свою чергу, провели індивідуальні бесіди з адміністративно-технічним персоналом і дізналися про проблеми і складнощі, з якими вони стикаються.

«Насправді, досить було просто поставити персоналу наступні питання:" Для чого саме ви використовуєте цей принтер? "," Чи влаштовує вас його робота? "," Чи виникають у вас проблеми з цим принтером?», «Що б ви хотіли в ньому поліпшити? "», - розповідає Дель Бьондо.

В ході роботи він також виявив, що центр витрачає на тонер для принтера майже 700 доларів на місяць. Дані витрати компанія ніколи не відстежувала, і, дізнавшись про них, була неприємно здивована.

До того ж нові тонери замовлялися вручну, на що витрачалося час ІТ-фахівців і адміністративно-технічного персоналу. Адже його можна було б витратити на куди більш важливе обслуговування пацієнтів.

На підставі оцінки, наданої Дель Бьондо, компанія Xerox змогла запропонувати Маччіо і його керівнику, власнику / оптометристів офтальмологічного центру Somers д-ру Амі Ранані (Ami Ranani), новітню систему Xerox® Intelligent Workplace Services: набір програмного забезпечення для відстеження всіх принтерів в центрі , визначення стану тонерів в пристроях (в тому числі вироблених іншими компаніями) і автоматичного замовлення нового тонера, коли поточний вже закінчується, з доставкою прямо в офіс. І найголовніше: це рішення дозволяло скоротити витрати більш ніж на 100 доларів в місяць, економлячи центру 1200 доларів щорічно.

А на заміну старих і проблемних пристроїв Дель Бьондо впровадив в роботу клініки два новітніх офісних принтера, Xerox® VersaLink® C405 і кольоровий лазерний Xerox® VersaLink® C400.

«Від запропонованого рішення і можливості заощадити вони були в захваті», - каже Дель Бьондо. Таким чином, натхнений лікар став новим користувачем системи Intelligent Workplace Service від компанії Xerox.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок
Xerox оголосив про створення нової компанії CareAR для розробки програмних продуктів

Xerox оголосив про створення холдингової компанії CareAR Holdings, яка об'єднала платформи CareAR, DocuShare® і…

Детальніше
Принтер Xerox® C230 і БФП Xerox® C235 підвищать продуктивність і економічність кольорового друку

Київ, 09 вересня 2021 г. - Xerox запустив принтер Xerox® C230 і БФП Xerox® C235 - надійні, економічні і прості у використанні пристрої формату A4 для…

Детальніше

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео