Рішення
25.01.2021

Нульовий час простою: Розвиток назустріч до мрії

Це або нездійсненна мрія, або Святий Грааль друку.

Дехто каже, що це неможливо. Інші вважають, що цього просто важко досягти. Як би там не було, нульовий час простою був би мрією практично для будь-якого принтера. Ніхто не хоче бачити простою машини. Особливо сьогодні.

Через ціновий тиск, що вичавлює центи і долари з прибутків, технологія друку, в яку ви інвестуєте, повинна працювати ще старанніше, ніж будь-коли. Ціна години простою вище, ніж будь-коли.

Так як же домогтися максимальної продуктивності? Ось кілька порад для тих, хто намагається домогтися нульового часу простою.

Застосовуйте свої технології для потрібної роботи

Максимальний час безвідмовної роботи зводиться до автоматизації робочих процесів. Але для підвищення продуктивності є свої застереження. Білл Гейтс намітив два відомих способи автоматизації вашого бізнесу:

«Перше правило будь-якої технології, яка використовується в бізнесі, полягає в тому, що автоматизація, застосовувана до ефективної роботи, збільшить ефективність. Друге правило - автоматизація, застосовувана до неефективних операцій, збільшує неефективність».

Так що це означає для вас? Вам необхідно оцінити своє обладнання і використовувати його сильні сторони. Масштабуйте свою найбільш ефективну і прибуткову діяльність і постарайтеся дистанціюватися від всього іншого. Якщо ви виявите прогалини в своїй інфраструктурі, які стримують вас, інвестуйте в технологію, яка відкриє цю можливість, якщо прибуток виправдає вкладені кошти. Інновації не годяться, якщо результатом є незграбні процеси і робочі процеси, що працюють в півсили.

Плисти за течією

Коли друк не йде, ви зазнаєте невдачі. І в міру того, як ви наближаєтеся до продуктивності, підводні камені процесу, які лежать прямо на поверхні, стають все більшими. Щоб запобігти появі тріщин в ваших робочих процесах, вам потрібно добре робити дві речі: автоматизувати і спрощувати.

Використовуйте портали для віддаленого друку, щоб клієнти могли знову і знову легко замовляти друк з їх кращими специфікаціями. Усуньте контакти з процесів додрукарської підготовки, наскільки це можливо. Автоматизуйте прийняття рішень за допомогою інтелектуальних робочих процесів і умовної логіки. І подивіться на безперервні процеси, а не на серію сегментів. Супер-рівні силоси як і раніше залишаються силосами, а зшивання процесів залишають зазори.

Оскільки надійність має першорядне значення, ви також захочете включити відмовостійкість в свій потік, щоб при необхідності важливі завдання можна було перенести на резервний принтер. Це може здатися втратою, пов'язаною з простоями, коли робота на повну потужність вимагає вільних потужностей, але ніхто не сказав, що мрію легко досягти.

Будьте уважні

Ви не зможете заповнити прогалини в робочих процесах, якщо не знаєте про їх існування. Наочність - це все. Тому переконайтеся, що ваша команда в курсі, і що кожен, кому це потрібно, має доступ до панелей моніторингу та інших відповідних показників. Налаштуйте автоматичні оповіщення, які негайно повідомлять потрібних людей, коли щось піде не так, а не пізніше, коли це викликає поломку.

Клієнтам також потрібна чітка наочність свого замовлення. Так що тримайте їх в курсі подій за допомогою повідомлень по електронній пошті в рамках послуги віддаленого друку. Вони будуть щасливішими, і ваші співробітники не будуть залежати від телефонів, відповідаючи на запити клієнтів.

Не витрачайте час на заповнення книги замовлень

Перш ніж намагатися підвищити ефективність своєї роботи, знайдіть час, щоб побачити, в чому полягає ефективність і неефективність. Знайдіть свою золоту середину - будь то тип роботи, такої як налаштовувана змінна або широкий формат, або тип клієнта, наприклад невеликі компанії певного сегменту.

Якщо ви на шляху від постачальника друкованих послуг до постачальника маркетингових послуг, шукайте можливості обробляти більше замовлень з додатковими послугами та крос-медіа. Це допоможе зміцнити ваш статус стратегічного партнера в довгостроковій перспективі.

Святий Грааль чи нездійсненна мрія, нульовий час простою є цілком реальною метою отримати максимальну віддачу від вашого виробничого друкарського обладнання.

Чи можете ви скоротити час простою, посиливши автоматизацію робочого процесу? Дізнайтеся більше  тут.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок
БФП Xerox – це ваш шлях до цифрової продуктивності

В даний час офісні копіювальні апарати – це багатофункціональні принтери / копіювальні апарати / сканери / факс / «все-в-одному» пристрої, які ідеально…

Детальніше
Мобільний друк Xerox

Друк майже з будь-якої точки світу за допомогою мобільних рішень для друку Xerox. Незалежно від того, чи хочете ви друкувати з телефону або планшета Android…

Детальніше

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео