Послуги
25.01.2021

5 ключових чинників, що сприяють більш раціональному використанню робочого простору

Якби б існував чіткий шлях до більш раціонального робочого простору, ви б його обрали?

Ми всі хочемо розумнішого, продуктивнішого, ефективнішого та безпечнішого робочого простору. Такого, яке підвищить мобільність та співпрацю при одночасному скороченні ризиків. Але як його досягти? Це залежить від того, на якій стадії цифрової трансформації ви перебуваєте.

60% організацій, великих і малих, не мають розробленої стратегії цифрових робочих просторів.

Оцінка вашої поточної ефективності на робочому місці з використанням п'яти ключових експлуатаційних параметрів дозволить Вам визначити потенційні області поліпшення і визначити найкращий шлях для створення більш раціонального робочого простору. Неоціненне значення мають знання та аналітичні матеріали, отримані в результаті оцінки повного життєвого циклу документів і робочих процесів. Особливо з урахуванням того, що цифрова трансформація є безперервним процесом без кінцевої мети. В епоху, коли технології змінюються щомиті, дуже важливо знати, де є ви, - чи потрібно створити основу для початку, або зрозуміти, де і як оптимізувати ваш шлях в різні моменти часу.

П'ять ключових параметрів

1. Приховані витрати

З урахуванням розгляду проблеми про зниження експлуатаційних витрат в цілому, оцінка робочого місця може допомогти вам визначити приховані витрати в вашій організації. Більшість організацій не в повній мірі використовують технічні засоби, паперові процеси і незахищені архіви. Оцінка робочих просторів часто дає несподівані результати, такі як менш ніж оптимальна інфраструктура ІТ, більш високий, ніж очікувалося, вплив на навколишнє середовище, неприйнятну безпеку даних або неефективні робочі процеси.

2. Управління інфраструктурою документації

Труднощі, пов'язані з регулюванням відносин з декількома постачальниками і контракти з декількома постачальниками, як ніколи складні. Повне розуміння існуючої інфраструктури ІТ, документації і друку, і поведінки користувачів - знання того, як використовуються інвестиції в ІТ, і хто до чого, коли і де має доступ - має вирішальне значення.

Спеціальні знання можуть відкрити можливості для посилення безпеки, підвищення автоматизації, досягнення цілей автономності та корпоративної відповідальності, поліпшення користувацького досвіду, або просто моніторингу рентабельності від ваших попередніх ініціатив.

3. Системна інтеграція

У більшості організацій вимоги до ІТ змінюються з урахуванням нормативних вимог або мінливих потреб клієнтів або внутрішніх користувачів. Якщо ви є однією з таких організацій, ви можете оцінити проблеми, які це принесе. Особливо в зв'язку з переважанням розподілених груп і відділень і зростанням мобільної робочої сили. Навіть якщо у вас один офіс, процес виконання роботи перемістився подалі від робочого простору. Інтеграція систем і управління потоками даних між платформами вимагають ретельного планування.

4. Стратегія і процес

Створення розумної ефективності робочого простору може початися з підключення, контролю та управління ІТ-інфраструктурою. Але це ще не все. Вона повинна включати в себе автоматизацію і впорядкування процесів, з тим щоб виключити ручні операції і полегшити роботу, обмін і співробітництво, і звільнити час для зосередження уваги на більш важливих завданнях та ініціативах.

5. Безпека і відповідність стандартам

81% випадків порушення безпеки були викликані крадіжками облікових даних (джерело: Verizon 2017 Data Breach Investigation Report (Доповідь про розслідування порушення даних Verizon 2017)). Чи використовуєте ви найсучасніші технології для забезпечення безпеки своїх систем, документів і даних?

Це більш складна задача, ніж ви думаєте. Існує безліч кінцевих точок - багатофункціональні прилади (БФП), мобільні і мережеві пристрої, документи і самі користувачі.

Будь-яке менш, ніж комплексне рішення, яке інтегрує безпеку і контроль всієї вашої ІТ-інфраструктури, включаючи аутентифікацію, відстеження і перевірку робочих потоків, ставить вашу компанію під загрозу.

Загальні вигоди від оцінки

  • Створення чіткого шляху до успіху
  • Звільнення часу, щоб зосередитися на більш цінних ініціативах
  • Більш ефективне робоче середовище

Оцінка і оптимізація сьогодні

Intelligent Workplace Services, нова пропозиція від Xerox, що переносить послуги з управління друкарською інфраструктурою на наступний рівень, використовує аналітику, хмари, оцифрування і передові технології для створення більш ефективного робочого середовища.

Інформація, отримана завдяки нашому підходу, заснованому на аналізі, допоможе вам закласти основи і прокласти шлях до більш продуктивного, безпечного та ефективного робочого простору вже сьогодні і в майбутньому.

Визначте, на якому ж ви етапі сьогодні? Давайте проведемо ретельну оцінку робочих просторів, з тим щоб допомогти вам визначити області, в яких ваша організація потребує поліпшення.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок
Xerox зайняв провідну позицію в звіті Quocirca про ринок MPS

Xerox продолжает впечатлять, занимая ведущую позицию надёжного и в то же время инновационного поставщика услуг…

Детальніше
Нова ЦДМ Xerox Versant 4100 Press: ще більше можливостей роботи з матеріалами

Новинка допоможе друкарням ефективно виконувати замовлення з довгими і короткими тиражами без простоїв і браку завдяки підтримці розширеного діапазону…

Детальніше

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео