Технології персоналізованих комунікацій Xerox допоможуть повернути бджіл в Дорсет

Бджоли в усьому світі знаходяться в небезпеці. Вони  мільйонами гинуть в Бразилії и і знаходяться під загрозою вимирання в Північній Ірландії.

Яке нам до цього діло? «Відповідь проста: бджоли, мабуть, є однією з найважливіших груп комах на Землі, - пояснює доктор Джордж Макгевін (Dr. George McGavin) , ентомолог і президент англійського фонду Dorset Wildlife Trust.  —Без запилення на нашій планеті не було б квіткових рослин, фруктів і овочів, і ми втратили б усіх інших комах і тварин, існування яких залежить від таких рослин».

Саме тому на початку цього року фонд Dorset Wildlife Trust звернувся до рішення Xerox в області персоналізованих комунікацій для запуску кампанії «Повернути бджіл в Дорсет» (Get Dorset Buzzing). Ідея полягала в тому, щоб мотивувати місцевих жителів перетворити сади біля своїх будинків в місця для запилення за рахунок наданих в рамках кампанії насіння диких квітів. Передбачалося охопити 1000 жителів.

Директор з маркетингу і збору коштів фонду Dorset Wildlife Trust Аластер Кук (Alastair Cook) без зусиль знайшов партнера - британську компанію RPM. Почавши 28 років тому як проста типогрфія, сьогодні ця компанія перетворилася на велике агентство багатоканальних комунікацій за рахунок інвестицій в XMPie®, програмне забезпечення Xerox для бізнесу, що дозволяє клієнтам персоналізувати комунікацію з урахуванням цільових груп і каналів. RPM також є давнім корпоративним членом фонду Dorset Wildlife Trust, і, одного разу, під час зустрічі на природі, обидві сторони вирішили працювати спільно.

За допомогою технології XMPie фонд Dorset Wildlife Trust створив список цільової розсилки на основі демографічних даних і поведінки користувачів. Повідомлення, що надсилаються відповідали унікальним потребам користувачів соціальних мереж, електронної пошти та друкованим матеріалам.

Як спрацював персоналізований підхід до комунікацій? «Ми перевищили поставлену мету в чотири рази, - пояснює Аластер Кук. - У кампанії зареєструвалися понад 4000 осіб». Плани з залучення населення не обмежувалися обіцянками. Визначивши тих, хто може бути зацікавлений в наданні подальшої підтримки, фонд прийняв у члени 125 нових активістів. «Це щорічно приносить дохід в 10 000 фунтів стерлінгів (12 868 доларів США)», - каже Кук.

В результаті проведення кампанії сади Дорсета знову наповнилися бджолами. Дикі квіти ожили, а навколо з'явилися бджоли, метелики, оси і багато інших комах. «Нам надсилають безліч фотографій і щасливих історій. Це просто чудово», - ділиться радістю Аластер.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео