Металік як втілення духу часу: від сяючих автомобілів до футуристичної моди

Кольори металік вже багато років є відображенням інтелектуальних тенденцій різних епох.

У 1950-х роках, в еру космічної гонки, виробники автомобілів випускали моделі з декоративними хвостовими плавниками для імітації дизайну ракет, при цьому частки металу в фарбі виблискували на сонці і підкреслювали динамічні контури. У 1960-х роках кутюр'є Пьер Карден (Pierre Cardin) перевернув фешен-індустрію, коли почав буквально прибивати металеві елементи до суконь, щоб моделі нагадували твори образотворчого мистецтва і скульптури того часу. А на рубежі 1980-90-х років хіп-хоп-виконавці підкреслювали свій стиль за допомогою розкішних прикрас.

Сьогодні золото і срібло вийшли на рівень мейнстріму і використовуються всюди: від кросівок зі шкіри з покриттям металік до смартфонів в золотисто-рожевих корпусах. І тепер ніщо не заважає привести популярний тренд в поліграфію! Дизайнери можуть друкувати свої срібні і золоті творіння на промислових машинах Xerox® Iridesse™ Production Press, Xerox® Color C60/C70 и Xerox Color 800i/1000i.

Процес друку на обладнанні Xerox не має аналогів завдяки унікальній технології тонерів. «Кольори металік складно відтворити на папері через особливі вимоги до складу тонера, - говорить Беатріс Кустод (Beatriz Custode), фахівець з налаштування і проектування колірних систем Xerox. - У ньому мають бути присутні подрібнені металеві частинки». Такі «пластівці» в тонері (замість запікання і випаровування металу на папір під впливом високої температури для отримання тонкого покриття) істотно впливають на якість зображення. «Ефект блиску, який ви спостерігаєте, досягається за рахунок відбиття світла в різних напрямках», - пояснює Беатріс.

Технологія Xerox дозволяє друкувати шістьма тонерами за один прохід, що економить час і забезпечує більш складний друк вже в стандартній комплектації. «ЦПМ Iridesse — відмінне доповнення парку виробничого обладнання, і воно окупає себе дуже швидко, - зазначає Стів Шедд (Steve Shedden), власник типографії Ivory Graphics в Великобританії. — Срібло і золото ідеально підходять для продажу додаткових послуг в складі будь-якого замовлення».

«За століття престиж і привабливість металевих відтінків анітрохи не зменшилась, тому що вони асоціюються з золотом, сріблом та іншими дорогоцінними металами, - коментує Марсі Куперман (Marcie Cooperman), професор школи дизайну Parsons університету The New School і консультант з дизайну і кольору в L'Oreal. - Ці кольори завжди викликають піднесення і емоційний підйом».

Ця стаття входить в серію публікацій в рамках інформаційної кампанії Xerox Color Campaign, що розповідає про найдивовижніші візуальні і графічні рішення в світі. Завдяки інвестуванню в технологію CMYK Plus у нас є інструменти і експерти, які допоможуть вам додати ефекти металік вже в ваш наступний проект.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео