Як стати Партнером Xerox з сервісного обслуговування обладнання

Для отримання статусу «Кандидат в авторизовані сервісні Партнери» або «Кандидат в авторизовані сервісні центри» необхідно надіслати заявку у вільній формі на адресу XIC.Russia@xerox.com.

У заявці необхідно вказати:

  • Статус, на який ви претендуєте (Партнер з сервісу).
  • Назва і рід діяльності вашої компанії.
  • Повна адреса, телефон та ПІБ контактної особи.
  • Адреса WEB-сайту компанії.

До заявки прикладіть:

  • Короткий опис компанії.
  • Фотографію зовнішнього оформлення офісу.
  • Фотографію інтер'єру офісу (ділянка приймання обладнання в ремонт).
  • Копії діючих сертифікатів компанії на авторизацію з сервісу принтерів, копіювальної техніки, багатофункціональних пристроїв.
  • Копії діючих сертифікатів компанії на авторизацію з продажу копіювально-розмножувального обладнання.
  • Копію чинного сертифіката Ростеста на ремонт і обслуговування оргтехніки.

Перевага віддається професійним сервісним організаціям, які мають:

  • Досвід сервісного обслуговування принтерів і багатофункціональних пристроїв від трьох років.
  • Діючі авторизації на гарантійне обслуговування принтерів і БФП різних вендорів, отримані більш ніж 2 роки тому.
  • Діючу авторизацію з продажу принтерів і БФП (переважно Xerox, в статусі вище Авторизованого ресейлера).
  • Сертифікованих технічних фахівців в штаті, які обслуговують принтери і багатофункціональні пристрої, зі стажем роботи від 1 року.
  • Приймальні пункти, розташовані максимально зручно для замовників.
  • Налагоджені сервісні процедури і документообіг.
  • Якість сервісу, що відповідає стандартам Xerox (не нижча, ніж у наявних авторизованих сервісних партнерів і сервісних центрів Xerox в регіоні).

Вимоги Xerox до сервісної інфраструктури:

  • Наявність необхідного персоналу (сервісний менеджер, диспетчер, навчені інженери (не менше 2 осіб).
  • Наявність необхідного обладнання для здійснення ремонтів.
  • Виділене приміщення для прийому замовників.
  • Виділені ремонтні площі.
  • Виділене складське приміщення.
  • Наявність засобів зв'язку (доступ до Інтернет, електронна пошта, виділена телефонна лінія для сервісу, WEB-сайт).
  • Збір і аналіз сервісних даних (використання диспетчерського ПЗ).
  • Наявність складу оригінальних витратних матеріалів і запчастин.

Вимоги Xerox до якості сервісу кандидата:

  • Наявність виїзного сервісу, а також ремонту в сервісному центрі.
  • Час реагування на виклик - не більше 8 робочих годин.
  • Час гарантійного ремонту - не більше 28 робочих годин (без урахування очікування поставки необхідної деталі).
  • Висока задоволеність замовників (рівень задоволеності - не менше 90%, відсутність обґрунтованих скарг).
  • Відсутність обґрунтованих нарікань від реселерів.

Менеджер з розвитку сервісних партнерів зв'яжеться з вами для обговорення питання про присвоєння відповідного статусу.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео