
Для отримання статусу «Кандидат в авторизовані сервісні Партнери» або «Кандидат в авторизовані сервісні центри» необхідно надіслати заявку у вільній формі на адресу XIC.Russia@xerox.com.
У заявці необхідно вказати:
- Статус, на який ви претендуєте (Партнер з сервісу).
- Назва і рід діяльності вашої компанії.
- Повна адреса, телефон та ПІБ контактної особи.
- Адреса WEB-сайту компанії.
До заявки прикладіть:
- Короткий опис компанії.
- Фотографію зовнішнього оформлення офісу.
- Фотографію інтер'єру офісу (ділянка приймання обладнання в ремонт).
- Копії діючих сертифікатів компанії на авторизацію з сервісу принтерів, копіювальної техніки, багатофункціональних пристроїв.
- Копії діючих сертифікатів компанії на авторизацію з продажу копіювально-розмножувального обладнання.
- Копію чинного сертифіката Ростеста на ремонт і обслуговування оргтехніки.
Перевага віддається професійним сервісним організаціям, які мають:
- Досвід сервісного обслуговування принтерів і багатофункціональних пристроїв від трьох років.
- Діючі авторизації на гарантійне обслуговування принтерів і БФП різних вендорів, отримані більш ніж 2 роки тому.
- Діючу авторизацію з продажу принтерів і БФП (переважно Xerox, в статусі вище Авторизованого ресейлера).
- Сертифікованих технічних фахівців в штаті, які обслуговують принтери і багатофункціональні пристрої, зі стажем роботи від 1 року.
- Приймальні пункти, розташовані максимально зручно для замовників.
- Налагоджені сервісні процедури і документообіг.
- Якість сервісу, що відповідає стандартам Xerox (не нижча, ніж у наявних авторизованих сервісних партнерів і сервісних центрів Xerox в регіоні).
Вимоги Xerox до сервісної інфраструктури:
- Наявність необхідного персоналу (сервісний менеджер, диспетчер, навчені інженери (не менше 2 осіб).
- Наявність необхідного обладнання для здійснення ремонтів.
- Виділене приміщення для прийому замовників.
- Виділені ремонтні площі.
- Виділене складське приміщення.
- Наявність засобів зв'язку (доступ до Інтернет, електронна пошта, виділена телефонна лінія для сервісу, WEB-сайт).
- Збір і аналіз сервісних даних (використання диспетчерського ПЗ).
- Наявність складу оригінальних витратних матеріалів і запчастин.
Вимоги Xerox до якості сервісу кандидата:
- Наявність виїзного сервісу, а також ремонту в сервісному центрі.
- Час реагування на виклик - не більше 8 робочих годин.
- Час гарантійного ремонту - не більше 28 робочих годин (без урахування очікування поставки необхідної деталі).
- Висока задоволеність замовників (рівень задоволеності - не менше 90%, відсутність обґрунтованих скарг).
- Відсутність обґрунтованих нарікань від реселерів.
Менеджер з розвитку сервісних партнерів зв'яжеться з вами для обговорення питання про присвоєння відповідного статусу.