Як спланувати автоматизацію додрукарської підготовки

Автоматизація додрукарської підготовки допомагає спростити, стандартизувати виробництво і створити платформу для її повномасштабної оптимізації. Коли ви вирішите це завдання, вам більше не доведеться ставити вручну параметри друку при імпорті більшості робіт. Але спочатку треба буде виконати чотири підготовчих кроки.

Крок 1. Створіть продуктовий каталог

Складіть якомога повніший список продуктів, які випускає типографія. Для цього опитаєте продавців, а якщо у вас є CRM-система, вивантажте з неї інформацію про всі великі і середні замовлення за останній рік. Поки нічого не відсівайте - чим більше буде видів продукції, тим краще.

Крок 2. Класифікуйте роботи і виділіть стандартні продукти

Опишіть технологічні властивості кожного продукту з каталогу. Наприклад, так: «брошура - кольорова обкладинка на щільному папері, кольоровий внутрішній блок, переплетення скобою». Потім створіть для кожної позиції технологічну карту зі стандартами і етапами виробництва.

Заодно можна видалити дублікати, щоб в каталозі не було друкованих робіт з майже ідентичними властивостями.

Крок 3. Встановіть стандартні параметри для обладнання

Задайте параметри виробництва стандартних продуктів на кожній дільниці. Зокрема, виберіть обладнання, матеріал, шаблон спуску смуг, лінеатура растра та інші опції - як для друку, так і для фінішної обробки.

Не забудьте вказати виробничі обмеження в кожній технологічній карті. Наприклад, пропишіть допустиму щільність матеріалів для дуплексного друку, бігування і фальцювання. Також буде корисно оцінити витрати часу на різні операції.

Після цього можна виділити параметри, єдині для всіх категорій робіт, і стандартизувати виробництво в цілому.

Крок 4. Проведіть фінальну оптимізацію

Згрупуйте продукти зі схожими параметрами, а потім об'єднайте близькі категорії в більш великі групи. Після цього можна перейти до налаштування контролера і створити шаблони друку на основі технологічних карт.

Xerox оновив свою пропозицію в сегменті матеріалів для друку з урахуванням потреб малого поліграфічного бізнесу. Компанія запустила лінійку дизайнерського текстурованого паперу Xerox Embossed Paper в пачках по 50 листів, оптимальних для роботи з невеликими тиражами.

Спочатку Xerox винайшов копір, лазерний принтер і друк на вимогу. Тепер компанія представила ще одне революційне рішення - Xerox Iridesse Production Press, першу в світі ЦДМ, яка може в один прохід друкувати золотим або срібним металізованим тонером, чотирма кольорами CMYK і прозорим тонером. Це дозволяє типографіям отримати вирішальну конкурентну перевагу на швидко зростаючому ринку декоративної поліграфії.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок
Xerox оголосив про створення нової компанії CareAR для розробки програмних продуктів

Xerox оголосив про створення холдингової компанії CareAR Holdings, яка об'єднала платформи CareAR, DocuShare® і…

Детальніше
ЦДМ Xerox® PrimeLink® C9070 здобула премію BLI 2021 PRO у номінації CMYK+

Конкурсне журі високо оцінило опцію XeroxAdaptiveCMYKPlus, що дозволяє друкувати XeroxPrimeLinkC9070 додатковими кольорами. Також експерти звернули увагу на…

Детальніше

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео