У нинішній Світовій пандемії давайте позбавимо Медицину від паперу!

Джоан Коллінз Смі

Медичні заклади тонуть в паперових документах.

Незважаючи на широке прийняття електронних медичних записів, кількість друкованих медичних форм і документів фактично зросла на 11%, повідомляє консалтингова компанія «CynergisTek» за 2018 рік. І ця відсутність діджиталізації та автоматизації блокує здатність досягати цілей проектів цифрової трансформації, які дозволять організаціям охорони здоров'я працювати ефективніше та краще обслуговувати пацієнтів.

На даний момент дані пацієнтів заблоковані в локальних системах, які не мають каналів зв'язку один з одним, і організації все ще покладаються на ручні робочі процеси з інтенсивною адміністративною обробкою. Ситуація тільки погіршилася після пандемії COVID-19, про що свідчить наше останнє дослідження – The Pandemic Work Outlook. Майже 40% компаній охорони здоров'я заявили, що пандемія змінила спосіб боротьби з цифровою трансформацією.

Історія New York Times, яка відбулася протягом літа, чудово проілюструвала проблему, описавши виклики, з якими стикаються медичні працівники при координації реагування на пандемію, використовуючи анекдот про копіювальну машину, що розсіює сотні сторінок результатів лабораторних досліджень по всьому Техаському громадському департаменту охорони здоров'я. (І, звичайно, ми негайно звернулися до них, щоб визначити, як ми можемо допомогти).

У Сполучених Штатах залежність від паперових і ручних робочих процесів перешкоджає організаціям охорони здоров'я виконувати свої регуляторні зобов'язання відповідно до «Закону про лікування 21-го століття», який, серед іншого, спрямований на забезпечення послідовного, безпечного доступу до електронних медичних записів через мобільні додатки. (Закон набирає чинності в липні 2021 року з новими правилами оперативної сумісності та доступу.)

Настав час остаточно позбутися паперових процесів в сфері охорони здоров'я. І ось кілька практичних способів почати цей процес:

  1. Проведення внутрішнього аудиту, спрямованого на цифрову трансформацію.
  2. Внутрішня ясність щодо технічної та операційної готовності до прийняття Закону про лікування виявилася невловимою для американських постачальників послуг. Лише 5% провайдерів відчувають себе «повністю готовими» до нових правил, і лише 16% були знайомі з тим, якими вони є, згідно з опитуванням Accenture за жовтень 2019 року. Якщо порівняти це із загальним уповільненням досягнення цілей цифрової трансформації, заклади охорони здоров'я стикаються з серйозним викликом: вони не можуть забезпечити те, що вимагається за Законом, без оцифрування, автоматизації та хмарних технологій.

    Внутрішній аудит допоможе організаціям охорони здоров'я:

    • Оцінити використання ручних процесів, а також визначити можливість їх автоматизації та діджиталізації.
    • Оцінити обізнаність зацікавлених сторін щодо правил Закону про лікування та готовність їх імплементувати. Для організацій поза межами США, ця оцінка може зосередитися на більш масштабних заходах цифрової трансформації.
    • Оцінити здатність організації переходити на хмарне програмне забезпечення та технології SaaS.
    • Розробити план дій з використанням безпечних, регуляторних технологій, а також як внутрішніх, так і зовнішніх, надійних, кваліфікованих партнерів, для створення механізмів швидкого впровадження.

  3. Використання цифрових технологій для розробки єдиної медичної картки пацієнта, яка забезпечує найкращі результати для всіх зацікавлених сторін.
  4. Помимо непосредственно медицинских записей пациента, оцифровка каждого сопутствующего документа – от бумажных записей до финансовых и архивных данных, может дать дополнительные выгоды любой медицинской системе.

    З точки зору діловодства, перехід від паперового до цифрового методу лікування сприяє підвищенню якості та більш цілісному догляду за пацієнтами. Вона дозволяє тримати всю необхідну інформацію буквально «під рукою» кожного медичного співробітника, задіяного в лікуванні пацієнта. Уявіть, що ви не несете папку вашої медичної документації до нових лікарів, як зараз це роблять багато інших пацієнтів.

    Управління формами також полегшується в цифровому вигляді. Пацієнтам набагато зручніше реєструватися або іншим чином взаємодіяти в електронному вигляді зі своїми постачальниками медичних послуг – і це також полегшує адміністративний тягар обробки форми. Масштабувати до організаційного рівня, оцифрувати дані в новій системі, підвищити ефективність операцій, від більш ефективного виставлення рахунків до зниження витрат на зберігання паперу, а також визначити нові можливості для підвищення ефективності внутрішніх процесів.

  5. Створення захищеного централізованого сховища цифрових медичних записів.
  6. Надійний репозиторій, подібний до картотеки цифрових медичних записів усіх видів, є фундаментальним елементом медичних систем у цифровому світі. Будь то Закон про лікування або цифрова трансформація, таке електронне сховище відповідає нормативним вимогам, оскільки забезпечує ведення журналу всіх подій. Це також усуває затратні «вузькі місця» в процесі обміну інформацією, такі як обробка паперу, і прискорює обмін інформацією між різними частинами організації.

  7. Використовуйте технології для зміцнення зв'язків між вашими даними та медичною інформаційною системою.
  8. Автоматизація, оцифрування та «додатковизація» є важливими складовими цифрової трансформації. Все, що робиться вручну і в основному в паперовому вигляді, є основним кандидатом на трансформацію. Наприклад, згідно з недавнім дослідженням Instamed, близько 90% медичних записів пацієнтів все ще знаходяться на папері. У той час, коли лікарні та системи охорони здоров'я втрачали в середньому $ 50,7 млрд на місяць з березня по червень тільки в США, це одне з найважливіших питань, яке повинно бути вирішене.

    Інші «неприборкані» процеси охорони здоров'я, які вимагають такого роду трансформації, включають:

    • Відновлення медичних даних пацієнтів, які можуть полегшити відстеження, перевірку та аналіз даних, а також підключити їх до систем EHR та EMR.
    • Обробка щоденних даних про здоров'я пацієнтів, що означає використання цифрових методів для реєстрації, сканування, індексування та безпечного зберігання даних для підключення до систем EHR та EMR.

Цифрова трансформація зараз принесе значну користь у майбутньому.

Американський закон про лікування є каталізатором цифрової трансформації в медичних системах. Але довгостроковий потенціал цифрової трансформації принесе бажані зміни для всіх систем охорони здоров'я по всьому світу. Медичні організації по всьому світу можуть використовувати цей час для створення повністю цифрових, прозорих, більш успішних і прибуткових операцій, в яких пацієнт постійно підключений до своїх медичних даних і має цифрову здатність піклуватися про себе.

Настав час зробити перші кроки до цього майбутнього. Xerox може допомогти вам почати роботу.

Джоанн Коллінз Смі є виконавчим віце-президентом і директором з прямих і партнерських продажів. Вона очолює Xerox Business Solutions, яка фокусується на ринковому сегменті SMB.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок
Бездротові принтери Xerox®

Wi-Fi-принтери або бездротові принтери можуть приєднуватися до локальної мережі без використання кабелю. Друк на такому пристрої може здійснюватися з…

Детальніше
VersaLink C8000W: найдоступніший і компактний принтер Xerox для декоративної поліграфії

Xerox оголосив про запуск Xerox VersaLink C8000W, кольорового принтера формату A3 з підтримкою білого…

Детальніше

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео