В основі офісної роботи лежить безперервний потік інформації. Тому, за оцінками IDC, більше третини бізнес-процесів безпосередньо залежать від документообігу. Проблема в тому, що організації витрачають на роботу з документами занадто багато грошей, часу і людських ресурсів.
Це стримує розвиток бізнесу, віднімаючи засоби, які можна витратити з більшою користю. За даними IDC, в середньому 10% доходу компаній йде на роботу з документами.
У будь-якому офісі ресурси треба використовувати з максимальною ефективністю. А оскільки документообіг грає настільки важливу роль в бізнес-процесах, його оптимізація повинна стати одним з пріоритетів. Тому компанія Xerox запропонувала новий підхід до роботи з документами. Уявіть, що ваші друковані пристрої перетворилися на справжніх бізнес-асистентів, які спрощують і автоматизують рутинні процеси, скорочуючи витрати і звільняючи співробітників від непрофільних завдань.
Компанія Xerox втілила свій революційний підхід в принтерах і багатофункціональних пристроях (БФП) лінійок Xerox® VersaLink® і Xerox® AltaLink®, які працюють на оновленій платформі Xerox® ConnectKey®. 19 моделей сімейства VersaLink призначені для малих робочих груп, а 10 пристроїв AltaLink - для великих офісів, але всі нові моделі засновані на єдиних принципах роботи і управління.
Виклик: у великій компанії складно простежити за тим, щоб дорогий кольоровий друк не використали без необхідності.
Рішення: системний адміністратор може заборонити або обмежити друк в кольорі на Xerox® VersaLink® і Xerox® AltaLink® для тих співробітників, яким це не потрібно за посадовими інструкціями
Виклик: за статистикою, 40% офісних документів можна надрукувати в дуплексі *, але співробітники все одно друкують їх в односторонньому режимі.
Рішення: в принтерах і БФП Xerox® VersaLink® і Xerox® AltaLink® можна налаштувати двобічний режим за замовчуванням, по типу вихідного файлу або групи користувачів, скорочуючи витрати паперу.
Виклик: багато співробітників використовують офісну техніку в особистих цілях, друкуючи курсові роботи або фотографії з відпустки.
Рішення: пристрої Xerox® VersaLink® і Xerox® AltaLink® дозволяють відслідковувати, скільки робіт виконано в різних режимах друку, копіювання, сканування і факсу і хто їх робив.
Виклик: співробітникам доводиться довго вибирати потрібні пункти в меню. В масштабах компанії на це йде величезна кількість робочого часу.
Рішення: користувач Xerox® VersaLink® і Xerox® AltaLink® може заздалегідь налаштувати і вивести необхідні ярлики на свій персональний робочий стіл і додати нові можливості за допомогою додатків з Xerox® App Gallery.
Виклик: відскановані документи треба відправити на електронну пошту, зберегти в мережевій теці або в хмарі. Всі ці процеси займають багато часу ... якщо їх виконує людина.
Рішення: завдяки програмам з Xerox® App Gallery друковані пристрої Xerox® VersaLink® і Xerox® AltaLink® автоматизують сканування, збереження документів в офісі.
Виклик: нових співробітників доводиться довго навчати роботі з принтерами та БФП. На це витрачають багато часу і «учні», і «вчителі».
Рішення: всі принтери і БФП на оновленій платформі Xerox® ConnectKey® мають сенсорний екран і простий єдиний інтерфейс. Пристрої управляються за тими ж принципами, як смартфони і планшети. Завдяки вбудованим можливостям авторизації можливо налаштувати інтерфейс кожного користувача, розташувавши на його екрані раніше переднастроєні іконки його стандартних процесів.
Виклик: персонал перевантажений робочими завданнями, які можна автоматизувати.
Рішення: завдяки широкому вибору додатків принтери і БФП Xerox® VersaLink® і Xerox® AltaLink® можуть автоматизувати функції секретаря, перекладача, системного адміністратора, бухгалтера та інших фахівців.
Виклик: ІТ-фахівець дізнається про збої, коли вони вже призводять до зупинки робочих процесів. Для усунення неполадок йому доводиться відволікатися від інших термінових завдань.
Рішення: системний адміністратор може проактивно відстежувати стан всіх пристроїв на оновленій платформі Xerox® ConnectKey® і усувати неполадки до того як це помітять користувачі. Для вирішення деяких проблем ІТ-фахівець може використовувати віддалене підключення.
Виклик: при серверних збоях важлива для роботи інформація може стати недоступною.
Рішення: документи можна легко передати з друкованих пристроїв Xerox® VersaLink® і Xerox® AltaLink® в «хмару». Це знижує залежність від власних серверів. Якщо в їх роботі виникнуть збої, з документами нічого не трапиться.