Як швидше адаптуватися до дистанційної роботи

У міру того як все більша кількість людей переходить на дистанційний формат роботи в домашніх умовах, з дітьми і домашніми тваринами поруч і колегами на екрані монітора, формуються нові стандарти робочих процесів.

Формат роботи змінився, оскільки відрядження, особисті зустрічі, заходи і виступи скасовані, а деякі обов'язки скорочені. У співробітників і їх керівників з'явився додатковий час в щільному робочому графіку, і він дає можливість пошуку нових ресурсів і мотивацій.

Джеймс Гласнапп, соціолог і консультант Xerox PARC, поділився рекомендаціями, як найбільш продуктивно використовувати якесь уповільнення в роботі і як оптимально вибудувати робочий процес.

Зрозумійте, що дистанційна робота змінилася

«Вимушений дистанційний формат роботи відрізняється від аналогічного формату роботи за вашим вибором», - каже Гласнапп.

«У нашому уявленні, дистанційна робота дає свободу подорожей, сьогодні ви працюєте на пляжі, а завтра відкриваєте ноутбук, розташувавшись з видом на гори, - зауважує він. - Але сьогодні у співробітників немає можливості працювати в кафе або коворкінгу. При цьому переважна більшість співробітників взагалі не мала досвіду дистанційної роботи. Тому на перших порах ви можете відчути незручності».

Усвідомлення цієї відмінності допоможе впоратися з деякими помилковими очікуваннями співробітників і допомогти їм швидше адаптуватися до нового формату роботи.

Визначте, що вам потрібно для досягнення успіху?

Навіть в поточній непростій ситуації співробітників просять бути продуктивними, корисними, готовими до співпраці і комунікабельними, наскільки це можливо. Гласнапп радить подумати над тим, що може вам допомогти в досягненні цих завдань.

«Задайте собі питання, що вам необхідно, щоб залишатися професіоналом навіть в домашніх умовах, - каже він. - Зараз саме час бути відвертим з вашим керівництвом і вашою командою, щоб обговорити, що вам допомагає і працює на вас. Я маю на увазі, зрозуміти, що допоможе вам сконцентруватися на завданнях».

Для одних, це можуть бути щотижневі статус-коли для обговорення поточних проектів та їх статусу. Для інших це може бути регулярне спілкування один на один з керівником або онлайн-конференція з групою колег. Будьте чесні з собою, щоб зрозуміти, що мотивує вас працювати продуктивніше.

Мисліть позитивно

У звичайний час обов'язок керівників - розкрити потенціал своїх співробітників. Але сьогодні їх головне завдання переформатувати робочий процес і допомогти команді адаптуватися до нього.

«Сьогодні, більш ніж будь-коли, важливо, щоб керівники були відкриті для питань і спільної роботи, - каже Гласнапп. - Це особливо важливо на самому початку перехідного періоду. Керівники повинні бути сфокусовані на тому, як команда працює в поточній ситуації, і які конкретні кроки їм як лідерам, потрібно зробити, щоб допомогти співробітникам».

На першому етапі слід обговорити зі співробітниками прості питання, наприклад, «Чим я можу вам допомогти?», «Що вам потрібно для роботи?», «Чи потрібно нам скорегувати пріоритетні завдання, щоб ви могли адаптуватися?». Це важливий перший крок. Керівники повинні акуратно з'ясувати, з якою періодичністю потрібно контролювати співробітників. Для деяких це повинно бути на щоденній основі, іншим може знадобитися більше свободи.

Співробітники можуть обговорити аналогічні питання всередині своїх робочих груп або з клієнтами, яких вони обслуговують. «Задайте питання, як часто вони хотіли б зустрічатися, які у вас спільні цілі, і до чого ви повинні прагнути? - каже Гласнапп. - Адаптуйтеся. Те, що важливо зараз, може змінитися, коли люди звикнуть до нового формату роботи».

Будьте відкриті новому

«Як керівники, так і співробітники повинні переглянути свої завдання, - каже Гласнапп. - І спільними зусиллями визначити ті, які реально досягти».

«Зараз ми говоримо про те, як отримати максимум користі з ситуації, що склалася, - зауважує він. - Нам потрібно прийняти той факт, що на початку буде не просто, що в чомусь ми можемо навіть потерпіти невдачу в період адаптації до нового формату роботи. Потрібно бути уважним і прислухатися до того, що працює у віддаленому режимі краще».

Якщо компанія буде дотримуватися відкритої комунікації в даний період, то швидше за все, компанії зможуть створити продуктивну культуру спільної роботи з дому. «Вам необхідно створити атмосферу довіри один до одного», - говорить Гласнапп, відзначаючи, що кризові часи створюють додатковий потенціал.

«Коли цей непростий час закінчиться, ми всі навчимося використовувати отриманий досвід для досягнення кращих результатів».

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок
Як проводити переговори, коли немає можливості зустрітися?
Детальніше
Коли дистанційна робота з дому - це необхідність: прості способи зберегти увагу і працездатність
Детальніше
Раніше ви працювали в лабораторії, а тепер вдома. Як організувати робочий процес?
Детальніше
Управління бізнесом в непередбачуваний час
Детальніше
Цифрова безпека в домашніх умовах
Детальніше

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео