Здоров'я та безпека наших співробітників, клієнтів, партнерів і їх близьких завжди були одним з наших пріоритетних завдань. Ми хочемо поділитися актуальною інформацією про дії, що вживаються компанією Xerox, для попередження поширення Covid-19
Сьогодні ми спостерігаємо за стрімким поширенням коронавірусу, що отримав назву COVID-19. Ми вдячні за вашу довіру, що дозволяє нам здійснювати обслуговування обладнання, а також доставку обладнання та витратних матеріалів в ваш офіс.
Здоров'я та безпека наших співробітників, клієнтів, партнерів і їх близьких завжди були одним з наших пріоритетних завдань. Ми хочемо поділитися інформацією про деякі дії компанії Xerox, що дозволяють убезпечити співтовариство Xerox, а також мінімізувати ризики, пов'язані з операційною діяльністю компанії в умовах надзвичайної ситуації.
Минулого місяця в компанії Xerox була створена група відповідального реагування на COVID-19, яка регулярно збирається і аналізує розвиток ситуації, а також ретельно стежить за виконанням рекомендацій і вказівок уряду і організацій охорони здоров'я. Ми співпрацюємо з іншими міжнародними компаніями і робимо різноманітні дії, включаючи, серед іншого, наступне.
- Роз'яснення співробітникам особливостей цього вірусу.
- Рекомендації співробітникам працювати, по можливості, з дому.
- Обмін ресурсами та рекомендаціями щодо зупинки захворювання.
- Більш ретельне і регулярне прибирання приміщень.
- Обмеження ділових поїздок і заходів.
- Розробка методики комплексного скринінгу відвідувачів.
- Вимога до працівників залишатися вдома при будь-яких симптомах хвороби.
- Введення жорсткого контролю при поверненні на роботу після хвороби.
Також ми підготували плани зі сталого функціонування бізнесу і реагування в умовах пандемії. Наші плани ґрунтуються на останніх стандартах кращих практик індустрії і на досвіді компанії Xerox.
На даний момент ситуація з розповсюдженням COVID-19 не впливає на доступність обладнання, запчастин і витратних матеріалів. Наші постачальники в зачеплених вірусом регіонах відновили роботу, ми продовжуємо щоденне спілкування з ними. Ми почали вводити належні заходи щодо зниження ризику, включаючи, серед іншого, повітряні перевезення преміум-класу, альтернативне постачання, повернення активів, зворотна логістика.
В межах зачеплених вірусом регіонів ми продовжуємо здійснювати підтримку і обслуговування, виконуючи вказівки місцевих урядів. Більшість технічних працівників робить відправку з дому і не залежить від місцевих офісів і складів. Якщо місцеві операції будуть пов'язані з ризиком, ви отримаєте повідомлення.
Ми розуміємо, що в такий час відвідувачі в вашому офісі можуть бути небажані, тому рекомендуємо користуватися послугами віддаленої підтримки. Можна звертатися до нашого фахівця, який працює в режимі реального часу, відправивши смс-повідомлення або користуючись відео-чатом.
Ми продовжимо стежити за розвитком ситуації і будемо тримати вас в курсі.