Заходи, що вживаються Xerox, з метою попередження поширення Covid-19

Здоров'я та безпека наших співробітників, клієнтів, партнерів і їх близьких завжди були одним з наших пріоритетних завдань. Ми хочемо поділитися актуальною інформацією про дії, що вживаються компанією Xerox, для попередження поширення Covid-19

Сьогодні ми спостерігаємо за стрімким поширенням коронавірусу, що отримав назву COVID-19. Ми вдячні за вашу довіру, що дозволяє нам здійснювати обслуговування обладнання, а також доставку обладнання та витратних матеріалів в ваш офіс.

Здоров'я та безпека наших співробітників, клієнтів, партнерів і їх близьких завжди були одним з наших пріоритетних завдань. Ми хочемо поділитися інформацією про деякі дії компанії Xerox, що дозволяють убезпечити співтовариство Xerox, а також мінімізувати ризики, пов'язані з операційною діяльністю компанії в умовах надзвичайної ситуації.

Минулого місяця в компанії Xerox була створена група відповідального реагування на COVID-19, яка регулярно збирається і аналізує розвиток ситуації, а також ретельно стежить за виконанням рекомендацій і вказівок уряду і організацій охорони здоров'я. Ми співпрацюємо з іншими міжнародними компаніями і робимо різноманітні дії, включаючи, серед іншого, наступне.

  • Роз'яснення співробітникам особливостей цього вірусу.
  • Рекомендації співробітникам працювати, по можливості, з дому.
  • Обмін ресурсами та рекомендаціями щодо зупинки захворювання.
  • Більш ретельне і регулярне прибирання приміщень.
  • Обмеження ділових поїздок і заходів.
  • Розробка методики комплексного скринінгу відвідувачів.
  • Вимога до працівників залишатися вдома при будь-яких симптомах хвороби.
  • Введення жорсткого контролю при поверненні на роботу після хвороби.

Також ми підготували плани зі сталого функціонування бізнесу і реагування в умовах пандемії. Наші плани ґрунтуються на останніх стандартах кращих практик індустрії і на досвіді компанії Xerox.

На даний момент ситуація з розповсюдженням COVID-19 не впливає на доступність обладнання, запчастин і витратних матеріалів. Наші постачальники в зачеплених вірусом регіонах відновили роботу, ми продовжуємо щоденне спілкування з ними. Ми почали вводити належні заходи щодо зниження ризику, включаючи, серед іншого, повітряні перевезення преміум-класу, альтернативне постачання, повернення активів, зворотна логістика.

В межах зачеплених вірусом регіонів ми продовжуємо здійснювати підтримку і обслуговування, виконуючи вказівки місцевих урядів. Більшість технічних працівників робить відправку з дому і не залежить від місцевих офісів і складів. Якщо місцеві операції будуть пов'язані з ризиком, ви отримаєте повідомлення.

Ми розуміємо, що в такий час відвідувачі в вашому офісі можуть бути небажані, тому рекомендуємо користуватися послугами віддаленої підтримки. Можна звертатися до нашого фахівця, який працює в режимі реального часу, відправивши смс-повідомлення або користуючись відео-чатом.

Ми продовжимо стежити за розвитком ситуації і будемо тримати вас в курсі.

Відвідування офісів-анкета (Україна)
Форма: повернення до роботи по закінченню карантину

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок
Як швидше адаптуватися до дистанційної роботи
Детальніше
Як проводити переговори, коли немає можливості зустрітися?
Детальніше
Коли дистанційна робота з дому - це необхідність: прості способи зберегти увагу і працездатність
Детальніше
Раніше ви працювали в лабораторії, а тепер вдома. Як організувати робочий процес?
Детальніше
Управління бізнесом в непередбачуваний час
Детальніше
Цифрова безпека в домашніх умовах
Детальніше

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео